Kakav je ovo sex?

Autor bealiever | 20 Sep, 2010
     

     Opšte nezadovoljstvo vlada među narodom Srbije. Borba za život u neimaštini i neizvesnosti. Vodi se nekakav tihi rat, političari protiv naroda. Da... imam hrabrosti i smelosti da kažem da svaka postojeća partija vodi vodu na svoju vodenicu, a narod... pa narod, neka se snađe... prilagodi, uostalom ko ga šiša, tako je glasao... Narod, držeći se za slamku pada  na svaku novu pojavu na „političkoj“ sceni u nekakvoj nadi... biće bolje...sa njima... Dobro je da barem nada još uvek postoji.

    Došlo je vreme kada nemiri izlaze iz nas. Ljudi počinju priče o ustancima, povode se istorijskim podacima njima poznatim. Istorija... kada sam već kod toga, ko mi može reći tačnu istoriju, tačno šta se dogodilo i kada, zašto?  Opšte je poznata izreka, pobednici pišu istoriju. Da li zaista treba njome i da se vodimo?
    Reći ću vam šta je tačno. Tačno je da narod više ne veruje nikome…greota, ali je zaista tako. Isuviše smo izmučeni i previše toga nam je stavljeno na grbaču, pa ni svoje živote ne vodimo više mi, već banke sa svojim refinansirajućim kreditima, nedotucane gazde sa nasleđenom ili nekako stečenom imovinom i raznorazni tajkuni po čijim pravilima se mora igrati igra ili vas više nema…

    U slučaju da tražite posao u Srbiji, idite u Beograd ili Novi Sad (još uvek je u Srbiji), ali pripremite se da doktorsku diplomu ćušnete u zapećak i polažete razliku ispita za medicinsku sestru ili brata, i to o svom trošku. Ako pak tražite posao konobarice/konobara, opet pobacajte sve silne diplome, pripremite se na dokazivanje da možete poneti barem dva platoa puna pića, plus neki tanjir sa hranom. Naoružajte se sopstvenim higijenskim rukavicama i hemikalijama kako bi ste oribali kafanske toalete, a ni peglanje stolnjaka, usisavanje i ribanje lokala neće biti izuzeto... A plata… Pa ako bude mušterija, a uvek ih ima jer ipak je ovo Srbija, odvajajte svoj bakšiš odmah, jer će vam to možda biti sve od čega ćete živeti i Vi i Vaši dragi. Ako ste pak rešili da otvorite firmu, gledajte da budete prvi u piramidi, jer jedino tako možete se nadati uspehu (uspeh- izdržavati svoju porodicu i omogućiti barem 10 dana godišnjeg odmora, makar negde na selu), a uz rad od 20h dnevno, to se može postići… jer ipak, to i nije Vaša firma i ne možete sa računa podići količinu novca preko državom određene sume, inače Vas čeka povelika novčana kazna, pa čak i zatvor…

    I dokle više priče da će biti bolje, da je vlada i ovaj ili onaj predsednik (koji više misli kako će ispasti na fotografiji nego o natalitetu u zemlji) sa svojim čoporom spreman na sve moguće scenarije? Kakav je ovo sex nad narodom? Ovo je jedno obično grupno silovanje, eto šta je…

    Ne izbija ovo samo moje lično razočarenje, već ono što nas sve okružuje. Isuviše je negativnog elektriciteta u vazduhu. A kao što rekoh u jednom mom postu, svi smo mi čist product onoga što nas okružuje. E, kao takav jedan proizvod društva u kome obitavam, skupih hrabrost da svima, čitavom svetu kažem, ne valja!


27 Komentari & 0 Trekbekovi od "Kakav je ovo sex?"

    ne valja...kazem i ja i sa svime se slazem sa tobom
    pozdrav i bravo na hrabrosti
    na zalost malo je ljudi poput tebe koji smeju jasno i glasno da kazu sta ih muci...ovde je cak i sex tabu tema..ima jedan vic: koje su nacionalnosti bili Adam i Eva? pa srbi...ziveli su goli i bosi a mislili su da su u raju...
    pozdrav draga

    Autor vilabezkrila 20 Sep 2010, 15:51

    u pravu si...sve je vise negativnosti u vazduhu.

    Pozdrav.

    Autor stepskivuk 20 Sep 2010, 16:14

    Vilo,
    poznat mi je ovaj vic :)
    Samo, žalosno je to što zaista idemo ka tome da nas čitav svet gleda kao takve a mi ništa... ćutimo i trpimo. Pitam se samo dokle, ja više zaista ne mogu.

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 17:13

    Stepski,
    nažalost, ali opet, mi smo ti koji moraju uneti malo pozitivnog ne bi li povratili ravnotežu. A kako? Mislim da reči mogu mnogo ako su prave i ako se šire na pravi način...

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 17:15

    Sve je to tako, pa i gore. Nema više smisla usmeravati nadu u beznadežne, u "manekena", njegove koalicione kolege, u "opoziciju". Ustanak je legitiman odgovor naroda na vlast nesposobne i bahate elite.
    Biće to ustanak za oporavak i razvoj Srbije.Sazrelo je za novi tip političkog otpora, za ustanak protiv domaćih i stranih kabadahija. Sa verom u Boga i jasnoćom u srcu i glavi pobedićemo ovo crnilo.

    Autor Dragan Atanacković Teodor 20 Sep 2010, 17:48

    Dragane,
    svi znamo da je i gore, samo nikako da ta podsvest i znanje u narodu izbije na čelo, nikako da se osmelimo i srušimo kako ti reče, kabadahije, koje su zahvaljujući softanim rečima i fino umotanim obećanjima dospeli tu gde jesu. Verovatno je to zbog straha koji se usadio ljudima duboko u dušu, straha od iste greške, straha da na vrh ne dođu još gori...jer, iskreno govoreći, iz decenije u deceniju, nije išlo baš na bolje. E upravo onaj koji dokaže narodu da može, a ne hoće, biće prava osoba...Za to je već potrebno mnogo iskustva, rada i truda. Za to je potrebno odreći se sopstvenog života i posvetiti se u potpunosti drugima.
    I još nešto, Bog je u svima nama, tako da bi bilo krajnje vreme da verujemo u sebe i samoga Boga potražimo u nama samima a ne na nebu...Jeste li vi, ljudi kao takvi, spremni na to?

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 18:00

    Пост ти је одличан с тим што не треба занемарити једну важну чињеницу, а то је да ми нисмо случајно изабрани за место свесветског дешавања. Али, и поред тога што неко рачуна на психолошки моменат зарад свога ћефа, не треба очајавати, али се треба припремати. Божја ће бити, као што и јесте, задња. Поздрав.***

    Autor pricalica 20 Sep 2010, 18:07

    Pričalice,
    ne zanemarujem ja tu "činjenicu". Ona je toliko sveprisutna da nam konstantno visi nad glavom. Dovoljno je samo 10 minuta posvetiti televiziji i shvatiti da se vodi takav rat za geografsko područje na kome vekovima obitava serbstvo....Da, Božja će biti, ali uistinu, samo za one koji veruju, poznaju i poštuju reč Božiju naći će se spas.

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 18:13

    Rekoh već: SA JASNOĆOM U SRCU I GLAVI.Budemo li gori od ovih, kako ti reče izražavajući logičnu sumnju, i nas ćete oterati, kao što ćete sada, zajedno sa nama, oterati ove.
    Ok je sumnjati. kamo sreće da se odmah sumnjalo i u ove i u one pre njijh. Mi smo antipolitičarski orijentisani. Vlast koju ćemo, uz vašu podršku, uspostaviti biće sastavljema od menadžera, a ne od diletanata kao do sada. Čak šta više vladu ćemo najvećim delom formirati pred vašim očima, preko JAVNOG konkursa. Nego, uz sve sumnje i oprez, pridružite nam se, kako bi se videlo da DEMOS nije samo "glasačka mašina" koja naseda "lepim pričama". Eto nas, eto vas, rat svemu što nas je dovelo do dna i tu bi i da nas zadrži! Nismo mi ni naivni, ni neupućeni. Kada ne bi pobedio ovaj realni ustanak, koji se sprema, ispalo bi da grob zaista "nema alternativu". Žive nas ne mohgu sahraniti.

    Autor Dragan Atanacković Teodor 20 Sep 2010, 18:43

    Siguran sex, nema bebe, nema side, zapravo nema bas nista!

    Autor mira kuglof 20 Sep 2010, 18:57

    Miro,
    ovo si odlično rekla :)

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 19:07

    Dragane,
    Logična sumnja, lepo si to rekao.Samo, oslonimo li se na logiku, ljudi će instiktivno ostati tu gde jesu. Statistički gledano, većina će birati ono što već jeste, ne želeći da rizikuje i uleti u nešto još nesigurnije.
    Još jedna stvar, među narodom, reč "menadžer" je pomalo dobila negativnu konotaciju. Zašto? Možda bi se i to trebali zapitati. Ljudima mora biti jasno da će određene strukture voditi iskusni, uspešni ljudi u tim poljima, a ne partijski i rodbinski izabranici. Ekonomisti u ekonomiju, saobraćajni ing. u saobraćaj, poljoprivredni ing, u poljoprivredu, panduri pandurima, vojnici vojnicima... da se već jednom zna ko šta radi i zašto. Koliko je to izvodljivo, pitaće te svaki normalan čovek. Takođe i kako početi, šta raditi, kome se obratiti... Pa ima na milione onih koji će očekivati ispunjenje obećanja, zaposlenja, nekakvu sigurnost u budućnosti. Delanje na ovim poljima moralo bi biti veoma brzo...

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 19:38

    "Ljudima mora biti jasno da će određene strukture voditi iskusni, uspešni ljudi u tim poljima, a ne partijski i rodbinski izabranici" Tačno tako.Ti si samo, i to dobro, preveo-la na "narodski" reč menadžer(i). Tako ćemo, naravno, i mi objašnjavati, a možda i ti sa nama? Evo polovinom oktobra započinjemo prvu javnu promociju ustanka. U Šumadiji.Pozdrav.

    Autor Dragan Atanacković Teodor 20 Sep 2010, 19:49

    Dragane,
    narodu i jeste potreban neko ko će govoriti njegovim jezikom... Narod je kao malo dete, a onaj ko ga predvodi mora biti brižan roditelj, koji zna kada da popusti, kada da pohvali ali i kada da kazni...

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 19:54

    Znaš li priču o agi?
    Osilio se aga, svi mu požele da crkne, samo se jedna baba moli za njegovo zdravlje. Zainteresova to agu, pa ode kod babe i pita je zašto mu ona jedina želi da poživi. Baba odgovori da je njegov deda bio silnik, moliše se svi da umre, umre on i dođe agin otac, mnogo gori. Moliše se da umre taj aga, to se i desi, i na vlast dođe sadašnji aga, silnik nad silnicima. "Kakav li će biti tvoj sin, ne smem da mislim, no se molim za tvoje zdravlje!" reče baba. Kažu da se aga popravio posle tog razgovora.

    Autor sanjarenja56 20 Sep 2010, 20:13

    Sanjarenje,
    baš upravljana tom starom pričom i napisah jedan komentar...
    hvala ti sanjarenje :)

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 20:49

    Naravno da će mu (narodu) stvari biti saopštavane tako da može da ih odmah razume. Vidim da imaš dara za to, pa ne sumnjam da ćeš ga iskoristiti u prave svrhe.
    Boljeg roditelja od Boga nema. Svi ostali teško prave ravnotežu između postupaka koji su nabrojani u tvom komentaru.Ovi dosadašnji nisu bili ni staratelji, a kamoli roditelji, možda i zato što je i njima (bio) potreban staratelj.

    Autor Dragam Atanacković Teodor 20 Sep 2010, 21:03

    Dragane,
    po ovom tvom, poslednjem komentaru, rekla bih da si malo dvosmislen... Da li hoćeš reći da bi Crkva, kao ustanova i vodilja naroda, u vašoj organizaciji imala jaku reč ili 'pak unapred pokušavaš da skineš potpunu odgovornost sa onoga što ćeš reći ili uraditi? Ne zameri, ovo su intuitivne misli koje ne volim da zadržavam za sebe, smatram da, kada bi svako odmah pitao i rekao barem deo onoga što mu proleti kroz glavu, stvari bi bile dosta čistije i jasnije. Zapetljavanje rečima je veoma opasno, a bez vidne gestikulacije, može se i pogrešno protumačiti.

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 21:17

    Bog je roditelj i Crkvi. Da ne bi bilo nedoumica.U našoj organizaciji Crkva, kao i u budućoj državi ima mesto koje joj pripada, kao što ga ima i u srpskom narodu, ali će biti ODVOJENA od državnih, kao što je i sada odvojena od poslova naše organizacije. Poštovana, saslušana, ali ODVOJENA.Jaku reč u našoj organizaciji imaju
    potlačeni narod i znalci, koji mu mogu omoguićiti pristojan život. Odgovornost za ono što ću reći i učiniti je nešto od čega ne bežim. Biću odgovoran za USTANAK SRBIJE sa dna na kome se obrela dok se povodila za samoproklamovanim i pogrešno procenjenim roditeljima. Boga sam pomenuo kao SIGURNO DOBROG roditelja. Zadovoljiću se ulogom izabranog i smenljivog staratelja. Bogu ipak ne bih da konkurišem, ne toliko iz straha, koliko iz svesti da je samo BOg Bog, pa dakle i roditelj, kao što kaže i OČENAŠ, zar ne?

    Autor Dragan Atanacković Teodor 20 Sep 2010, 22:14

    Da,u molitvi Isusovoj Ocu, stoji i "ne baci nas u iskušenje, već nas izbavi od zla"... I kako da shvatimo iskušenja koja su pred nama, kao kaznu ili probu dokle to možemo ići, trpeti...
    Toliko često se pominje Reč Božija i sam Bog, pa i tako lako se izgovara Očenaš... Pitam se da li ljudi uopšte znaju tumačenje reči iz ove dnevne molitve.
    Deo:
    Mt 6,9-15
    NE BACI NAS U ISKUŠENJE: Ne dopusti, Oče, takve okolnosti u kojima se neću moći osloboditi zavodljivosti greha. Neka mi Tvoja snaga i milost bude štit i obrana!

    VEĆ NAS IZBAVI OD ZLA: Snagom svoga Duha pobedi zlo u meni i oko mene, da živim u dobroti, istini, ljubavi.

    Nadam se da ćete se voditi ovim rečima, za razliku od prethodnika...

    Autor bealiever 20 Sep 2010, 22:34

    Да ли знају? Највероватније не. Неко бар осећају.Слажем се да се о Богу превише прича, као да нам је комшија из улице, премда поштено говорећи о њему баш и не знамо много. Власт за нас није искушење него средство и логична ствар, јер коме ће припасти ако не онима који знају да управљају? Свако припадање онима којима не припада доводи до оваквих ствари, ради којих се и подижемо на устанак. Главно оружје у том Устанку биће ваши гласови. Без њих ће се наставити по старом.Са политичарима нема перспективе, са нама нема њих.

    Autor Драган Атанацковић Теодор 21 Sep 2010, 00:16

    Kod nas,u R.Srpskoj,tacnije u BiH 3.oktobra bice izbori i ja ozbiljno razmisljam da uopste i ne izadjem da glasam,jer stvarno nemamo za koga.
    Dovoljno je da pogledam ko vlada u mom gradu dodje mi zlo.Na sva direktorska mjesta zasjeli su neki nepismeni ljudi koji su u stvari samo necije marionete.Zbog takvih ljudi sa fakultetima su na birou za zaposljavanje.Sad i za mjesto cistacice treba da imas vezu da bi dobio posao.
    Muka mi je i da upalim Tv,ne moze se zivjeti od politicara i njihovih obecanja.Jedva cekam predizbornu cutnju...

    Autor grlica 21 Sep 2010, 08:39

    Grlice,
    upravo to i jeste problem. Ćutnja i prećutkivanje... Mi smo ti koji se moraju osmeliti i probuditi pre svega. Nikako da otvorimo oči i pustimo glas. Sećam se 5.oktobra ovde kod nas... ljudi su očekivali mnogo više, ali problem je u tome što kod nas sve žustro krene a onda odjednom stane. Mislim da nismo bili dovoljno istrajni da izguramo do kraja.

    Autor bealiever 21 Sep 2010, 10:14

    Dragane,
    koliko se god trudio da govoriš apolitički, sve više ideš upravo ka političarenju. Stani malo... Ljudi ne vole baš mnogo da budu ubeđivani, moraš odrediti granicu koja varira od područja do područja. Nivoi trpeljivosti su veoma različiti. Kada pređeš određenu crtu, onda se od tebe očekuje delanje bez priče. E, upravo to ovi naši silni političari i njihovi menadžeri ne znaju, ili pak ne umeju da shvate.

    Autor bealiever 21 Sep 2010, 10:43

    Ок. Али, ја не говорим аполитички, нити сам аполитичан. Наша опција је антиполитичарска, а не аполитична или антиполитичка.Ми се бавимо политиком, полазећи од опредељења да државом управљају зналци, а не дилетанти (политичари) и њихове партије. За делање си апсолутно у праву. Крећемо.

    Autor Драган Атанацковић Теодор 21 Sep 2010, 15:17

    shta je bre bilo mrmun a?

    Autor BoLe 24 Sep 2010, 10:05

    BoLo,
    ako ti nije problem, daj malo rastumači šta si hteo reći...

    Autor bealiever 24 Sep 2010, 11:04
Dodaj komentar





Zapamti me